2012. június 2., szombat

Élmények

Rengeteg élményünk volt, talán ezért is nehéz volt gép elé ülni, és írni.
Anyák napja: iskolában is, itthon is, gyönyörű ajándékokat kaptam mindhármuktól.
Timi névnap: a Dunára mentünk piknikezni, azt választotta Timcsi. IMádja, és jó sok víz volt, lehetett a fák között bujócskázni, kavicsozni, stb.
Boti névnap: kalandpálya Csillebércen.
Tavaszköszöntő: jól sikerült a pörgős néptánc fellépés, Nikolék is jöttek.
Volt iskolagála, ilyen projekt nap a suliban olyan, Apa szülinap, mama-papa szülinap, huhh, felsorolni is sok.
Voltam a 3 gyerekkel és a kutyával teljesítmény túrán a Hármashatár-hegyen. Timi a hátamon, háti hordóban, szuper jól bírta, élvezte, a nagyok is ügyesek voltak, a végén kaptak kitűzőt, innivalót, kaját, oklevelet, nagyon büszkék voltak. Csak kevesen néztek hülyének, egyedül a három gyerekkel és a kutyával... :-)
Előző nap meg a diósdi tavaszköszöntőn a bicaj versenyen indultunk. :-) Ez egy olyan hétvége volt, amiről mindig is álmodtam, és sikerült végre megvalósítani. Többször kéne, mert ez engem nagyon éltet.
Még egy nagy dolog történt: elkezdtem úszni. Elvittem Botit pár alkalommal reggel 6-ra úszni, mert a vizilabdán szenved a technikájával (az hogy 3-4 év alatt nem tudták megtanítani normálisan a technikát, az más téma már...), de elkezdtem kicsit kezem ügyébe venni az úszás technikáját, és 6-7ig úsztunk. Láttam, hogy van öreg fiúk úszása is, így hát, megkérdeztem, hogy lehet-e csatlakozni. Igenlő válaz után lementem, és úsztam. A belemet is kiköptem, már elnézést, de úgy ki voltam. Kiderült, hogy versenyúszók és triatlonosok, úgy, fel kell kötnöm a gatyámat, szó szerint. De szükségem van rá, mert jól átmozgat, újra sportolok kicsit, mégha az edzés 5.30-kor kezdődik is. Elvileg minden nap lehetne menni, de én örülök, ha heti 1-2 alkalommal összejön.
Csíksomlyó: külön bejegyzésben írok erről.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése