2011. január 23., vasárnap

KTGY - Anyu térde, Tesóm dereka

Anyu nem tudott régen a lépcsőnkön felmenni. Csak mászva, húzta magát a lépcsőfokokba kapaszkodva. Megkezeltem a kapcsolatteremtő gyúgyítással, és azóta fel-le megy, és csak a falat fogja, korlát hiányában. Kevésbé is fáj a térde. Orvosok szerint térdprotéézis kéne, csak arra várnak, hogy elviselhetetlen legyen a fájdalma. Elküldöm őt csontkovácshoz is. Már rá tudtam venni. Mindenestre haladunk a gyógyulás felé.

Tesóm a második gyerekét várja, és mikor az elsőt emlegette, és letette, úgy is maradt. Nem tudott felkelni, nagyon fájt a dereka. Aztán, mivel Karácsonykor volt, és én otthon voltam, távolból kezeltem, majd felállt és kiment wc-re. Távolból is működött.

Úgy döntöttem, hogy összeírok néhány apró-cseprő esetet, mire is jó ez. A nagyok előtt még állok készen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése