2011. január 20., csütörtök

Szemészet dévény + hit - 2011.01

Egy szuper szemészünk van! Ha nem csak a szemmel van a küzdelem, akkor mindenképp őt ajánlom, mert azon nagyon kevés doktornők közé tartozik, aki képes a gyereket egészben látni, és nem csak a szemét nézi.
Bűbájos, hozzáértő nagyon, egy professzor ajánlotta nekem őt. Dr. Maka Erika a neve, van magánrendelése is, mi ott voltunk, egyébként a Szemészeti Klinikán dolgozik. Mások szemüveget akartak adni Timire, és az ő kis feje kb. 1/3 akkora lett volna, mint a szemüveg. Mondtam a dokiknak, de hát hogy lehet szemüveget adni egy földön fekvő babára úgy, hogy kb. 5-5 cm-t túllóg a fején. Ez volt egy évesen kb. Akkopr végképp semmilyen mozgást nem indukálhatunk. Ez a dokinő a takarást javasolta, ami sokkal szimpibb volt. Azt mondta, hogy szemüveget semmiképp nem kell, mert a gyerek egész testét / izomzatát látván meg van, hogy miért bandzsít be. Azóta persze kb. 3 hónap ragasztás után egyre kevésbé ragasztottam, a végére már nem is, és erre ma mit mondott??? Hogy nem is kell tovább ragasztani, nem indikolt, mert szépen fejlődik, hagyjuk, hogy magától fejlődjön a szeme. Persze mindig mondtam, hogy a dévény féle szem kezeléseket csináljuk, a dévényes is, és mi is otthon. No és az a hit, hogy mi már egész-ségesek vagyunk. Hogy Timi szeme is szép, meggyógyult az is már októberben a Váradi Tamásnál, és ez így is van. Hallomásból tudom, hogy nála nagyon sokan leteszik a szemüveget. Szépen haladunk a legjobb úton.
Ez elég is volt a javuláshoz. Hihetetlen boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése