2011. február 28., hétfő

Csontkovácsolás tanfolyam + KTGY tanfolyam

Két egymást követő hétvégén is tanfolyamoltam:
1. Csontkovács tanfolyamon voltam a Tamásnál. Hatalmas élménnyel gazdagodtam, nem hittem volna, hogy ekkorát lehet tanulni, pedig nulláról indultam. Illetve, hát amennyit a Timi révén megtanultam az izmokról, csontokról, no meg egy kicsit bújtam az anatómia könyvet előtte. Már pár felnőttön is kipróbáltam, fantasztikus érzés. aztán a gyerekek is kértek, hogy csináljam nekik, élvezték ők is, bár a végére már kissé hosszú volt. Boti és Kinga lábát is kihúztam, félelmetes érzés volt. Az első pasin is félelmetes volt, mikor kihúztam, az meg cupp vissza... Jani is végül rászánta magát, a saját neje keze elé vetette magát, és az ő kis púpja is eltűnőben a nyakáról. Tetszik nagyon! Önkénteseket várok!
A tanfolyamra, mint utóbb kiderült, már betegen érkeztem, de mások észre sem vették. Szédülés, hányinger, láz, előtte hasmenés. de az ott röpködő energiák hamar kihoztak belőle, jókedvűen tudtam végigcsinálni.
2. KTGY tanfolyam - érdekes volt, nem is tudom még hova tenni. Mikor a Zsuzsa gyakorolt rajtam, megint átéltem bizonyos kellemes emlékeket a Timivel kapcsolatban. Azt tudom, hogy kicsit másként kell csinálnom, nem az amerikai mintát kell követnem, mert vannak részek, amelyekkel nem tudok azonosulni. De a tartalma az nagyon is valódi, igaz, szemmel látható, fejjel, kézzel-lábbal érezhető. Csak a körítés más, amit én elképzelek. Nekem sem az amerikai franchise stílus, kérjünk mindenért sok lóvét nem jön be, sem a keleti meditáljunk feltartott ujakkal nem jön be, valahogy idegennek érzem. De érzem, amit érzek, a kettő között, miért ne követhetném ebben is a magyarok ősi szokásait, ahogyan ők szokták. Az nem is áll olyan távol tőlem... :-) Ez lesz a jó utam!

1 megjegyzés:

  1. szia! Tanfolyamrol kerhetek reszleteket? 26476573a@gmail.com Koszi -Viktor.

    VálaszTörlés