2011. február 3., csütörtök

KTGY - Aktivizálás egy kisfiún + Timi négykézláb + Én derekam + Fülfájás

XY-t, a Bicebócáról kezeltem 2x. 5 éves kisfiú, most tanul járni. Anyukája elmondása alapján, mindkétszer sokkal aktívabb lett, nagyobb lett az étvágya, egyedül csinált olyanokat, mint még korábban nem volt jellemző (egyedül ment gyakorolni guggolni-felállni, egyedül ült fel, másként mint addig szokott). A kisfiú is azt mondta, hogy érzi, és köszöni. Nagyon jól esett.
Itt viszont megtanultam egy fontos dolgot. Nem szabad ennyire kiadnom az energiámat. Az első alkalommal, estére úgy elfáradtam, hogy szédültem. De a kisfiú energikusbb lett. Ekkor az én Timim, életében először négykézláb tudott egyedül állni. Én raktam be ebbe a helyzetbe, de ő megtartotta kb 10 mp-ig, 2x is. Éreztem, hogy azért van, mert a kisfiút kezeltem és ezáltal jutott Timinek is energia, úgyhogy köszönöm Nektek, akiknek volt bennem bizalmotok! A második kezelés után, pedig estére kiment a derakam, úgy maradtam, tornáztatás közben. Mint kiderült, a csipő tájéka a kisfiúnak még nem tökéletes, talán át is vettem tőle egy darabot. Most már tudom, hogy kell ezeket kezelni, megtanultam, azt hiszem. Az én derekam, bár lefeküdni sem bírtam akkor, nem hogy megmozdulni, (még a kezemet sem tudtam 2 cm-t mozdítani), 1-2 óra alatt annyira rendbe jött, hogy hihetetlen. Mások ezzel napokig fekszenek. Éreztem a gyógyító sugarakat, este még a Váradi Tamás is távkezelt, azt is éreztem, hogy a csipőmnél leszkadod, ő akkor húzta szét a gerincem... Szóval, mindent tudtam utána csinálni, ülni, állni, kövedtkező nap már tornáztattam is Timit, bár még húzódott. Köszönet.

Amit megtanultam a derékfájásommal kapcsolatban, hamarosan alkalmazhattam is. Kingának fájt a füle. Nagyon fájt, még sírt is, pedig nem szokott, jól tűri a fájdalmat. Kezelés közben gyertyát gyújtottam, és a lángja meg úgy táncolt, hogy elképesztő volt. Ezt többször is láttam azóta. Fantasztikus, hihetetlen, és annyira valóságos egyben. A fülfájása elmúlt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése