2011. november 7., hétfő

Timi dumál, dumál...

Timi egyre jobban dumál, KÖSZÖNET 1000-szer ezért Editnek, és azoknak, akik pozítiv gondolatukkal megteremtették ennek lehetőségét. A sok véres pelenka a szájkezeléshez meghozta az eredményt!!!
Már rengeteg két, sőt néhány három szótagú szót is ki tud mondani, és két szavú mondatokat is kezd egybe kimondani.
Tegnap pl. az autóban rászóltam valamiért, és a végén mondtam, hogy a kutya fáját. No persze, egész úton ezt hallottam Timitől: kuta fáját...
A minap is, el volt varázsolva, láttam, hogy hát nem e világiakkal beszélget (olyan baba nyelven), jókat nevettek, néha még a szemöldökét is összeráncolta, és azt mondta, hogy:
- Kék.
- Mi kék? Kivel beszélgetsz? -kérdeztem.
- Angyalokkal.
- Kéket kértél?
- Igen.
- Miért, mit adtak?
- Piros, sárga, zöldet.
Szabó Éva mondta egyszer, hogy ezek a gyerekek áltb. kék színű energiát szoktak kérni...
Ekkor eszembe jutott, hogy a baba nyelv, lehet, hogy nem is gagyorászás, hanem komoly egyetemes társalgás azokkal, akiket, mi már nem látunk... ????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése